Dostupnost a jak zpracováváme objednávky

 Vážení zákazníci. Dovolte mi vás informovat o dostupnosti a procesech, jak plníme sklad produkty a jak zpracováváme vaše objednávky. 

Dostupnost

Dostupnost, která je uvedena u každého produktu, je uvedena s velkou rezervou, a doplňuje ji robot. A to tak, že od data prodeje posledního kusu produktu, doplní jeden měsíc. Skutečnou doba dodání je velmi těžké specifikovat a to zejména v dnešní turbulentní době. Vlastně to ani není možné. Zpravidla je produkt dostupný mnohem dříve, ale u některých produktů i mnohem později. I 2-3 měsíce, pokud je produkt celoevropsky vyprodaný u našich partnerů a dodavatelů. Na druhou stranu chápeme, že je pro vás, naše zákazníky důležité a zásadní takovou informaci mít, abyste se mohli rozhodnout kde nakoupit. Proto se budeme snažit zde uvádět vždy aktualizace v souhrnné podobě o produktech, tak jak nám tyto informace budou přicházet. 

Jak  zpracováváme vaše objednávky?

U každého produktu si můžete v reálném čase ověřit, jaká je jeho skladová dostupnost. Tuto informaci naleznete u každého produktu, po najetí kurzorem myši na text pod produktem - Dostupnost. Buď vidíte příznak Skladem nebo datum. Pokud je produkt Skladem, máte další možnost, a to zjistit, kolik kusů se na kterém skladě nachází. Sklady s názvem Prosek (OC BILLA, Praha 9 - Prosek)  a Krakov (OC Krakov, Praha 8 - Bohnice jsou naše prodejny a Sklad je centrální sklad v areálu Big Box na Praze 9 - Horních Počernicích. Nebo je zde uvedeno datum, právě s ohledem na výše zmíněné. 
V případě produktu Skladem se po vámi uskutečněné objednávce stane následující:
  • vámi zaslanou objednávku systém rezervuje a vámi zvolené produkty, se následně přestanou nabízet dalším zákazníků. Jsou přece už skoro vaše, že...
  • obsluha e-shopu začne vaši objednávku připravovat
  • pokud k nám dorazí v daný den, do 10 hodin, a je s příznakem Skladem, z 90% se expeduje ještě ten den. Někdy se stane, že je objednávek hodně a posune se na druhý den. Ale to se stává velmi výjimečně.
  • pokud k nám dorazí v čase mezi 12 až 24 hodin, expedujeme vaši objednávku  druhý den. Případně den následující, ve vyjímečných případech.
  • okolo 12 hodiny předáváme balíčky přepravním službám. Ty je, dle dohody a smluvních podmínek, zpravidla doručují do 24 hodin (následující den) od převzetí, ale nemusí to platit vždy. Navíc nad balíčkem i my "přestávám mít kontrolu" a musíme spoléhat na kvalitu námi zvoleného partnera. V ten moment už ani není možné.nijak ovlivnit změnu adresy, telefonu a podobně. To vše u je nutné řešit s dodavatelem služby doprava a je to jen na vás, zda k tomu dojde.
  • po předání balíku odesíláme vám, našim zákazníkům informaci o Expedici se sledovacím číslem, včetně webové adresy, kde můžete sledovat jeho pohyb v čase.přílohou tohoto expedičního e-mailu, a to je důležité, je VŽDY, faktura - daňový doklad, pro případnou budoucí reklamaci a dańové účely
  • u dopravce Zásilkovna je proces o něco delší, ale i zde je pravidlo doručení na zvolené místo mezi 1-3 dny